UBAUnion royale belge des amateurs-émetteurs a.s.b.l.

slideshow 1

Photo: Couloir

Agenda - vr. ON4CAS

Hallo Egbert,

Ik heb een content type aangemaakt voor alle agenda items, nl. "Events". Als je naar "Create Content" gaat, dan moet je daar het content type "Events" terug vinden.
Het "Event" content type ziet er uit als een gewone page met een aantal extra velden:
- Category Name: Je kan kiezen tussen "Activity", "Training" en "Lecture". Het is een verplicht veld.
- Event Date/Time: Dit splitst zich uit in twee delen, nl. begin (From) en einde (To). Het "From"-veld zie je in de kalender, terwijl het "To"-veld bepaald wanneer het item van de kalender verdwijnt.
- Location: Voer hier een stad of gemeente in (en het land indien nodig).
- Section: Organiserende sectie of UBA, of buitenland.
Zoals gewoonlijk moet je ook een taal kiezen.
Let op:
Voor het NL-deel van de agenda krijg je een selectie van EN+NL.
Voor het FR-deel van de agenda krijg je een selectie van EN+FR.
Je kan dus bepaalde activiteiten enkel op de FR-agenda plaatsen en omgekeerd, bv. voor cursussen. Indien je een publicatie hebt in beide landstalen maak je een FR-versie en een NL-versie die aan mekaar gekoppeld zijn via "Translation".
Heb je geen vertaling en moet het toch op beide Agenda's verschijnen, kies als taal EN.
Om een item te editeren of te deleten heb ik onder "Inhoud bewerken" een nieuw item toegevoegd, nl. "Edit Events". Daarmee kan je alle kanten uit. Gelieve trouwens de twee voorbeelden aan te passen en inhoudelijk correct te maken, het was voor mij een snelle test case.
Voorlopig is de vormgeving nog niet in orde. De vormgeving kan het best op punt worden gezet als we een zekere hoeveelheid content hebben. Kan jij hiervoor zorgen?
Mag ik vragen hier voorlopig prioriteit aan te geven. Aimé heeft me beloofd om in het week-end de vormgeving onder handen te nemen...
TNX Egbert.
73
Claude